Lenka Kubátová
|
9. března 2018, 11:56
Dobrý den, pane doktore,
já tuším, že Vy to asi na starost nemáte...ale moje objednávka na e-shopu z 19.2.2018 stále nedorazila. Objednávala jsem s 10-ti denní rezervou, ale nestačilo to.... moje etapa je v čudu :-) dělám co mohu.... nešlo by to nějak urychlit?
Děkuji a zdravím
Lenka
Velká omluva. Přecházíme na úplně jiný systém expedice zboží a je neskutečně pracné to nastavit. Situace by se měla poměrně rychle znormalizovat. Nikdy jsem netušil, že logistika je taková věda. A je.
Náš problém je, že pořád chceme být domácí firma, kde každý zná každého, ale už to prostě nejde a musíme tu distribuci radikálně zprofesionalizovat. A to se teď událo. Určitě jsme to mohli udělat líp, ale po bitvě je každý generálem.
Myslím, že během jednoho až dvou týdnů si to celé sedne a poznáte to v podstatně pružnější expedici objednávek s minimem výpadků. Nemám na to v rukávu žádné marketingové kecy. Prostě děláme, jak to nejlíp jde. Pozitivum je, že nové logistické zázemí zatím vykazuje známky naprosté profesionality a umožní nám dál růst bez toho, aby nás neustále dobíhaly systémové chyby.
Děkuji za trpělivost, dr. Ryc